اطلاعیه شماره ۷ انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن ارتودنتیست‌های ایران

اطلاعیه شماره ۷ انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن ارتودنتیست‌های ایران

همکاران گرامی و اعضا محترم انجمن ارتودنتیست‌های ایران

همانطور که مطلع هستید بر اساس آیین‌نامه انتخابات انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور، اعضا هیات‌مدیره و بازرس انجمن باید قبل از پایان هر دوره با رای اعضا انجمن انتخاب گردند. از این رو با توجه به اینکه دوره تصدی هیات مدیره کنونی انجمن در تیرماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسید، در زمستان سال ۱۳۹۹ کمیته انتخابات تشکیل گردید و فرآیند برگزاری انتخابات جهت انتخاب اعضا هیات مدیره و بازرس انجمن، بر اساس زمانبندی مندرج در آیین‌نامه انتخابات انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور آغاز شد.

بر این اساس تا پایان سال ۱۴۰۰ پنج نوبت فراخوان داده شد و خوشبختانه در نوبت پنجم تعداد افراد ثبت نام کننده واجد شرایط به حد نصاب برگزاری انتخابات رسید، اما بر اساس درخواست ریاست محترم کمیته انتخابات و در جهت افزایش مشارکت همکاران، مقرر شد مهلت دوباره‌ای برای ثبت نام کاندیداها اعلام گردد.

به همین دلیل مجددا از تمام اساتید و همکاران علاقه‌مند به کاندید شدن برای عضویت در هیات‌مدیره یا برای انتخاب به عنوان بازرس انجمن دعوت می‌شود ضمن مطالعه آیین‌نامه شرایط کاندیداها، با پرکردن فرم پیوست و ارسال آن از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۱ به واتس‌اپ یا ایمیل انجمن، کاندیداتوری خود را به کمیته انتخابات انجمن اعلام نمایند.

شماره واتس‌اپ انجمن
09129338860
iao.center@yahoo.com

زمان و‌ نحوه برگزاری انتخابات در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع اعضا محترم انجمن خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید